Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Звіт директора школи Дейнеки М.Д. за 2015-2016 н.р.
2016-05-25, 9:30 PM

            

Звіт

директора  Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №35 Полтавської міської ради Полтавської області

 Дейнеки Марії Дмитрівни

про свою діяльність на посаді  за  2015 – 2016 н. р.

м. Полтава 19.05.2016 р.

 

            Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і  ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2015-2016 навчального  року. Відповідно до наказу МОН України «Про запровадження  звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних  навчальних закладів» від 28.01.2005 р. № 55 керівники дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних  навчальних закладів щорічно після завершення навчального року звітують перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радами закладу про виконану роботу за навчальний рік.

 Основними завданнями звітування керівника закладу є:
• забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом;
• стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівниками навчальних закладів відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

         Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

Загальна інформація про школу

           Полтавська   загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 35 є комунальною  власністю виконавчого комітету Полтавської міської ради Полтавської  області. Управління та фінансування здійснюється    управлінням освіти освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради  Полтавської області,  якому делеговані відповідні повноваження. Школа існує з 1906 року. Земельна ділянка, яка належить школі, має площу 1,2353 га. У 2015-2016 навчальному році нараховується 17 педагогічних працівників .

 

 

Віковий склад педпрацівників

 

Вік

Кількість

До 30 років

3

31-40 років

6

41-50 років

4

55-60 років

2

Понад 60 років

2

 

В закладі  8 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Всього 27 працівників. В закладі в цьому році навчалося  108 учнів у 9-ти класах, середня наповнюваність класів становить 10 учнів. У початковій школі 4 класи, в яких навчалося 54 учні; в 5-9 класах – 54 учнів. З жовтня місяця в школі працювала підготовча група до першого класу, яка нараховує 9 учнів, вчитель Майборода Л.Б.

 

Кадрове забезпечення

             Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. У 2015/2016 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100%. Виходячи із сучасної дійсності всі вчителі школи володіють комп’ютером, оргтехнікою.

          По якісному складу педагогічних працівників наша школа  має такі показники:

 

Категорія

Кількість

Вища категорія

4

Спеціаліст І категорії

5

Спеціаліст ІІ категорії

5

Спеціаліст

3

 

 

Вчитель-методист

2

Старший вчитель

1

 

 

Забезпечення обов’язковою освітою

          В основу діяльності педагогічного колективу  Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 35 в 2015-2016 навчальному році були покладені  Конституція України, Закон України “Про освіту”,  Закон України “Про загальну середню освіту”, інші  державні законодавчі акти.

              Структура загальноосвітньої школи № 35 відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність навчального закладу регламентується Статутом, затвердженим Полтавською міською радою від 13.01.2010 р., Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Двохсторонньою колективною угодою між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу, укладеною в 2015 році, регіональними програмами.

                 Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.

                   В навчальному закладі навчається 12 учнів з інших мікрорайонів, а 96 учнів нашого  мікрорайону.

                   В зв’язку зі складною ситуацією в країні протягом року простежувався  певний рух учнів. Так за 2015–2016 навчальний рік  прибуло 6, вибуло 10 учнів.

                   Всі учні мікрорайону школи з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, були охоплені навчанням в закладах різних типів. За педагогічними працівниками школи згідно наказу, який видається щорічно, закріплені вулиці по мікрорайону школи. Щорічно вчителями школи складаються і впорядковуються списки дітей від народження до 18 років.

                    Всі учні  школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям  і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі). З 2013 року почала працювати державна програма «Курс-освіта»- це електронна база даних, в яку внесено інформацію про кожного учасника навчально-виховного процесу.

                   Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими  вчителями, ведеться окремий журнал відвідування учнями школи. Єдиним документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка від лікаря, на 1 день дозволяється записка від батьків.

 

Методична робота

         У школі діє певна система методичної роботи. Педколектив працював над науково-методичною проблемою «Впровадження компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчально-виховного процесу». Керує методичною роботою  заступник директора з навчально-виховної роботи Фесенко О.В.

         До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають достатній педагогічний досвід. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання  тощо. В 2015 – 2016 навчальному році на базі школи працювали такі МО:

  • природничо-математичного циклу (керівник Глушко Н.В.);
  • гуманітарного циклу (керівник Маслій О.А.);
  • вчителів початкових класів (Глушко Т.В..);
  • класних керівників (Шабанова І.М.).

    Результативною була робота всіх методичних об’єднань.

     У 2015-2016 навчальному році атестувалося 3 учителів. За результатами атестації Фесенко О.В. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно звання «вчитель-методист»;

         Віцько В.В. – підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії»;

         Шабановій І.М. - встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії».

       Педагоги школи активно залучаються до роботи у  міських семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.  

         Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога – це досягнення дітей в опануванні його предмета.

         Керівництво закладом здійснює директор, але основним колегіальним органом управління загальноосвітнім навчальним закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначається Положенням про загальноосвітній навчальний заклад. Було проведено 6 засідань педагогічної ради: 2 з яких – тематичні, а решта -  організаційні. Наради при директору проводилися 1 раз в місяць.

           Результативність навчально-виховного процесу

 

                Результати  праці – це основний показник діяльності навчального закладу.  Одним з найважливіших результатів є якість навчання.                          

Участь учнів школи в конкурсах, турнірах, змаганнях

 

Назва

Кількість учнів

Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня»

10 учнів, з них мають два добрих диплома 6 Тацій Денис (8 кл.), Куценко Володимир (8 кл.)

Математичний конкурс «Кенгуру»

23 учні

Конкурс «Юний ерудит»

Гаража Сергій (учень 4 класу)- V місце

«Олімпус» - географія

6 чоловік – дипломи учасників

«Олімпус» - історія

9 чоловік : 5 дипломів учасників;

4- дипломів лауреатів

«Олімпус» - англійська мова

13 чоловік – дипломи учасників

«Дивосвіт»

Номінація «Паперопластика» - ІІ місце Литвиненко Яніна (7 клас)

Номінація «Образотворче мистецтво» - ІІІ місце Стискун Дар’я (6 клас)

Міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок»

20 учасників, з них 2 учнів отримали «золотий колосок» (Петренко Вікторія – 3 кл., Роман Анастасія – 3 кл.) 16 учнів – «срібний колосок»

Обласний конкурс «Кристали: структура, властивості»

Здоровик Аліна (7 клас) – ІІІ місце

 

        Учні школи були активними учасниками міських олімпіад з базових дисциплін.

 

П.І.Б

Клас

Предмет

Місце

Вчитель

Брашован Даніїл

7

хімія

ІІ

Шабанова І.М.

 

Виховна та позакласна робота

Упродовж 2015-2016 навчального року педагогічний колектив виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, орієнтувався на нормативно – правову базу з питань виховної роботи.

Виховна робота школи була спрямована на вирішення таких завдань:

• створення умов для розумового, духовного, морального, фізичного розвитку учнів;

• турбота про здоров'я учнів, пропаганда здорового способу життя;

• естетичне, екологічне та трудове виховання як одна з складових підготовки учнів до дорослого життя;

• виховання громадсько-патріотичних якостей.

Національно-патріотичне виховання у 2015-2016 навчальному році реалізовувалося через проведення таких заходів, як: урочисті лінійки з нагоди дня міста, дня захисника Вітчизни, дня визволення України, до річниці пам'яті жертв голодомору, дня Свободи і Гідності, дня перемоги над нацизмом у Європі, Шевченківські дні, заходи по відзначенню 30-ї річниці Чорнобильської трагедії, години спілкування та виховні години за темами: «Українці у другій світовій війні», «День українського кіноматографу», «Українські авіаконструктори», «Люблю я свій народ, шаную його звичаї», «Мова рідна, слово рідне», «Голодомор – трагедія українського народу».

Не обійшли ми своєю увагою і урочисті заходи, присвячені відомим письменникам  України: були проведені конкурси читців та декламаторів віршів Лесі Українки, Т. Шевченка, В. Симоненко.

У рамках екологічного виховання у 2015-2016 н.р. відбулись трудові екологічні десанти з покращання та благоустрою прилеглої

 до школи території, місячники з благоустрою. Плідно працювали і учні, приводячи до ладу пришкільну ділянку, впорядковували могилу загиблим воїнам, що визволяли наше селище. Протягом року в школі працював  волонтерський загін «Доброта» під керівництвом вчителя історії Кириленка П.С., спільними зусиллями було зроблено чимало добрих справ. Так, члени волонтерського загону взяли активну участь в акції по збору пластикових кришечок для виготовлення протезів воїнам АТО, долучились до участі в  акції «Допоможи чотирилапим друзям», яку  вже котрий рік поспіль  проводить  Полтавська обласна благодійна організація Центр захисту живої природи «Юний європеєць». До свята Нового Року волонтери підтримали акцію з написання вітальних листівок воїнам нашої армії. Також активом загону організовано похід учнів 8-9 класів на захід «Анна Франк: уроки історії і толерантності», що проводив ГО Педагогічний центр «Академія» з нагоди Міжнародного дня толерантності. За результативність волонтерської роботи представників загону було запрошено на міський форум волонтерів.

Формування основ здорового способу життя здійснювалося через проведення різноманітних шкільних спортивних змагань, акції. Проводились виховні години та бесіди на відповідну тематику. Уже другий рік поспіль на базі школи функціонує  агітбригада «Друге дихання» керівник Шабанова І.М., який отримав 2 місце в конкурсі «фотографія», 2 в конкурсі «Малюнок» і 5 місце в огляді виступів команд учасниць, та в загальному рейтингу отримав 5 місце серед 14 на міському конкурсі-огляді.

  В черговий раз учні школи прийняли участь у Міському конкурсі «Дивосвіт». Цього року він проходив 28 та 29 жовтня в Центрі позашкільної освіти де учениця 6 класу Стискун Дарья представила на конкурс роботу «Серце України» і здобула ІІІ місце (номінація «Малюнок»). Робота Литвиненко Яніни (7 клас) «Нема на світі України,Немає другого Дніпра...», виконана в техніці квілінг, посіла ІІ місце.

У квітні 2016 року проходив міський конкурс «Сузір’я талантів багатодітної родини» в якому участь взяла ціла родина нашої школи, це Шуляк Катерина, Ксенія та Вероніка. За результатами конкурсу Катерина та Ксенія вибороли перші призові місця.

Приділялась увага суспільно-корисній діяльності учнів, що була спрямована на організацію чергування класів по школі, на збереження та ремонт шкільних меблів. Слід зазначити, що чергування проходило відповідно до затвердженого графіку, всі класи відповідально ставилися до обов'язків чергових учнів.

Важливим є те, що діти усвідомлювали важливість своєї роботи і розуміли, що це далеко не все, що потрібно робити.

 

Правовиховна робота.

 

  За звітний період педагогічний колектив школи приділяв значну увагу роботі у вихованні гідних майбутніх громадян своєї країни у дусі поваги до закону та символів держави. На виконання згаданих завдань було проведено таку роботу:

-        уточнено банк даних про учнів, схильних до правопорушень;

-        спланована профілактична робота на рік;

-        проведено  бесіди, індивідуальні розмови, зустрічі з батьками учнів, що схильні до правопорушень. Постійно проводились рейди в сім'ї таких дітей.

В школі проводились профілактичні заходи, спрямовані на попередження алкоголізму, наркоманії серед неповнолітніх.

Морально-правове виховання учнів школи реалізовувалося через проведення місячника правової освіти у листопаді 2015 року, в рамках якого був проведений тиждень історії та правознавства та Всеукраїнського тижня права у грудні 2015 року.

У ході тижня права було організовано наступні заходи:

  • Бесіда «Я – громадянин України»(1 клас)
  •  Бесіда «Чесність і порядність» (2 клас)
  •  Інформаційна година «Яку людину можна вважати вихованою» (3 клас)
  •  Бесіда «твої обов’язки в класі» (4 клас)
  •  Виховна година «Держава і право. Їх значення для розвитку людства» (5 клас)
  •  Перегляд фільму з правової тематики «Казкові герої в країні прав і обов'язків» (6 клас)
  •  Анкетування «Права дитини. Обов’язки. Моральні пріоритети» (7 клас)
  •  Лекція «Що таке правопорушення?» (8 клас)
  •  Лекція «Вмій захистити свої права» (9 клас)
  •  Круглий стіл «Я і поліція» (7-9 класи)

Під час місячника проводилась наступна робота:

  • Бесіда «Мої права та обов’язки школяра» (1 клас)
  • Виховна година «Брехнею світ пройдеш, а назад не вернешся» (2 клас)
  • Конкурс малюнків «Діти проти насилля» (3 клас)
  • Класна година «Символи моєї Батьківщини!» (4 клас)
  • Диспут «Що таке справедливість?» (5 клас)
  • Правове лото «Що таке право?» (6 клас)
  • Інформаційна година «День прав дитини» (7 клас)
  • Брейринг «Знаємо права, виконуємо обов’язки» (8 клас)
  • Година спілкування «Чому підліток стає правопорушником» (9 клас)
  • Зустріч з старшим психологом, капітаном поліції Демяник О.В.
  • Зустріч з соціальним працівником ГО «Світло надії»
  • Бесіда «Закон у твоєму житті» (5-9 класи)

В школі постійно здійснюються заходи, які спрямовані на формування в учнів поваги до Конституції України, символів держави. На загальношкільних заходах звучить Гімн України.

                    

Заохочення вчителів та учнів

 

              Одним з методів стимулювання будь-якого виду діяльності є заохочення та покарання.      Протягом 2015/2016 року не було застосовано мір покарання до жодного з працівників та учнів.

         За  результатами начанння 2015-2016 н.р. учні, які мають високий рівень будуть нагородженні похвальними листами. Учні учасники олімпіад, конкурсів, художньої самодіяльності отримають подяки.

              Окрім цього, приємним подарунком став для школи сертифікат на 10 путівок до дитячого табору оздоровлення та відпочинку «Орлятко».  

    

Соціальний захист

Загальна кількість дітей із малозабезпечених сімей –  4 учнів. Забезпечені безкоштовним харчуванням, та мають пільги на проїзд в міському транспорті.

- Загальна кількість багатодітних сімей  - 11 , в них дітей – 36, із них навчаються у школі – 21.

          Адміністрацією школи своєчасно складено план заходів щодо забезпечення прав дитини та роботи з дітьми пільгового контингенту на 2015-2016 навчальний рік, який затверджено на засіданні педради. В  навчальному закладі забезпечено наявність нормативних документів, що регламентують діяльність членів педагогічного колективу з охорони прав дитинства.

Педагогічним колективом закладу проводиться роз'яснювальна робота щодо прав батьків і дітей пільгового контингенту, ознайомлення батьків і педагогів з нормативно-правовою базою, вивчаються соціально-побутові умови дітей пільгових категорій, проводяться бесіди,  виступи на батьківських зборах, тощо. Проводиться систематична робота по забезпеченню належних умов для успішного навчання та виховання дітей пільгових категорій. Таким дітям надається особлива увага, проводять консультації, бесіди щодо попередження негативних явищ у дитячому середовищі.

 

Профорієнтаційна робота

 

        Завдання профорієнтаційної роботи цілком збігається із завданнями загальноосвітньої школи, визначеними  Законом про освіту. Це підготовка учня до обґрунтованого вибору професії, що задовольняє як особисті інтереси, так і суспільні потреби.

         21 березня 2016 р. проводилось анкетування професійних намірів учнів 9 класу. Результати проведеного анкетування надано в міський центр зайнятості.

Школу протягом року відвідали представники навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації з метою профорієнтації. Учні 9 класу відвідали міський захід «Веселка робітничих професій», а також Дні відкритих дверей у кооперативному технікуму,  професійному ліцею № 1 та ліцею транспорту № 3.

 Співпраця з батьками

 

  Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процесс і оскільки це спільна справа сім’ї і школи, то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому, з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра, педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів. 12.11.2015 р. старший психолог управління кадрового забезпечення Управління Поліції в Полтавській області капітан поліції Демяник Олена Володимирівна (мама учня 6 класу Демяника Матвія) виступила перед учнями школи з лекцією «Профілактика девіантної поведінки та виникнення адитивної поведінки у дітей підліткового віку».

 Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.

     Класні батьківські збори проходять 1 раз на четверть. На всіх зборах піднімаються ті питання, які в даний час є найбільш актуальними.

        Хочу подякувати батькам за надання благодійної допомоги закладу.

 

 Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

 

         Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Але  специфіка нашого закладу така, що маємо медсестру на 0,25ст.

Щорічно на базі  міської лікарні діти проходять медичне обстеження.  Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік.

     Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі міської  лікарні. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у  школі.

         Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами.

Згідно наказу управління освіти № 44 від 05.02.16 р. «Про організацію безоплатного харчування дітей у навчальних закладах комунальної форми власності усіх типів м. Полтави на 2016 рік (зі змінами)», в школі безоплатно отримують гаряче харчування учні 1-4 класів та учні пільгових категорій (діти, позбавлені батьківського піклування, діти з багатодітних родин, діти з сімей внутрішньо переміщенних осіб, діти з малозабезпечених родин). Вони забезпечуються гарячим одноразовим харчуванням вартістю 8 грн. на 1 учня в день за бюджетні кошти,  батьківська доплата складає 3 грн. Гаряче харчування  учнів 1-4 класів відбувається згідно графіку на 2-3 перервах у їдальні школи. Як додаток до денного раціону дітей у школі працює буфет.

         В 2016 р. в школі буде функціонувати пришкільний табір відпочинку «Ромашка», де буде оздоровлено 19 дітей.

            При плануванні роботи на наступний н.р. потрібно включити такі оздоровчі заходи, як проведення традиційного Дня здоров’я, бесід з лікарями міської лікарні, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, пропаганду здорового способу життя,  виступи шкільної медсестри на батьківських зборах, у класах. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

       

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

 

          Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, це Фесенко О.В., створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

         На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. В кожному кабінеті є необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму постійно знаходиться на контролі в адміністрації.

         Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учнями та  учителями. На протязі 2015-2016 н.р. не зафіксовано жодного випадку травматизму учнів. 

 

 Фінансово-господарська діяльність

 

          Будівлі нашої  школи досить старі. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з коллективом вчителів, працівників, батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти Полтавської міської ради. Бухгалтерією здійснюються  проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Управління освіти і виконком Полтавської міської ради виділяють кошти на нагальні потреби закладу. Так, у 2015-2016 н.р. було відремонтовано автономну електрокотельню: проведено демонтаж системи опалення, встановлено додаткові радіатори в харчоблоці, замінено розширювальний бак. Потребує ремонту електромережа закладу. В цьому навчальному році нагальним залишається  питання  ремонту даху на приміщенні майстерні. Батьківським комітетом придбано подовжувач 45 м, замінено 2 зливних бачки. Заплановано здійснити ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються  або оприбутковуються.

   Приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, в саду, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.  

Управлінська діяльність

 

         Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

  У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. 

           Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни.

        Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва  школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. У своїй роботі дуже хочу, щоб були з колегами партнерські стосунки, адже ми робимо одну справу і маємо бути зацікавлені в цьому. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Дуже хочу всім подякувати за підтримку та розуміння!

Дякую за увагу!

Категорія: Мої файли | Додав: Julia
Переглядів: 101 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Погода в Полтаве
Пошук