Вхід
Меню сайту
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Річний звіт про діяльність закладу освіти

 

Звіт

директора Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школи І-ІІ ступенів №35 Полтавської міської ради Полтавської області»

Фесенко Ольги Володимирівни

про свою діяльність на посаді за 2016 – 2017 н. р.

м. Полтава 25.05.2017 р.

 

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2016-2017 навчального року. Відповідно до наказу МОН України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28.01.2005 р. № 55 керівники дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щорічно після завершення навчального року звітують перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радами закладу про виконану роботу за навчальний рік.

Сучасна школа — це великий і складний механізм, належна  робота якого  забезпечується великою кількістю служб і участю в них педагогічних  працівників.  У повсякденному  житті  кожен  із  нас,  зрозуміло, по-різному несе міру відповідальності перед суспільством за те, яку освіту дає наша школа.

Але серед цих буднів настає день підбиття підсумків багатогранної діяльності всього педагогічного колективу, день огляду наших сил, день роздумів,  заслуженої  радості,  день  нового  імпульсу  для  досягнення ще  більших  результатів. 

Основними завданнями звітування керівника закладу є:
• забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом;
• стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівниками навчальних закладів відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Кадрове забезпечення

Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. У 2016/2017 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100%. Виходячи із сучасної дійсності всі вчителі школи володіють комп’ютером, оргтехнікою.

По якісному складу педагогічних працівників наша школа має такі показники:

 

Забезпечення обов’язковою освітою

В основу діяльності педагогічного колективу Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 35 Полтавської міської ради Полтавської області» в 2016-2017 навчальному році були покладені Конституція України, Закон України “Про освіту”, Закон України “Про загальну середню освіту”, інші державні законодавчі акти.

Структура школи відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність навчального закладу регламентується Статутом, затвердженим Полтавською міською радою від 13.01.2010 р., Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Двохсторонньою колективною угодою між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу, укладеною в 2015 році, регіональними програмами.

Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.

В навчальному закладі навчається 6 учнів з інших мікрорайонів, а 97 учнів нашого мікрорайону. За 2016–2017 навчальний рік прибуло 2, вибуло 5 учнів.

Всі учні мікрорайону школи з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, були охоплені навчанням в закладах різних типів. За педагогічними працівниками школи згідно наказу, який видається щорічно, закріплені вулиці по мікрорайону школи. Щорічно вчителями школи складаються і впорядковуються списки дітей від народження до 18 років.

Всі учні школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі). З 2013 року почала працювати державна програма «Курс-освіта»- це електронна база даних, в яку внесено інформацію про кожного учасника навчально-виховного процесу.

Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими вчителями, ведеться окремий журнал відвідування учнями школи. Єдиним документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка від лікаря, на 1 день дозволяється записка від батьків.

 

Методична робота

У школі діє певна система методичної роботи. Педколектив працював над науково-методичною проблемою «Впровадження компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчально-виховного процесу». Керує методичною роботою заступник директора з навчально-виховної роботи Юдінцова В.А.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають достатній педагогічний досвід. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. В 2016 – 2017 навчальному році на базі школи працювали такі МО:

  • природничоматематичного циклу (керівник Пітель Ю.М.);
  • гуманітарного циклу (керівник Маслій О.А.);
  • вчителів початкових класів (Глушко Т.В..);
  • класних керівників (Грисик І.М.).

Результативною була робота всіх методичних об’єднань.

У 2016-2017 навчальному році атестувалося 4 учителів. За результатами атестації Цибаровій Л.О.та Рузіну В.С. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;

Филипась О.І. та Слєпку М.В. – встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»;

  • Педагоги школи активно залучаються до роботи у міських семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-пра конференціях тощо.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога – це досягнення дітей в опануванні його предмета.

Керівництво закладом здійснює директор, але основним колегіальним органом управління загальноосвітнім навчальним закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначається Положенням про загальноосвітній навчальний заклад. Було проведено 6 засідань педагогічної ради: 2 з яких – тематичні, а решта - організаційні. Наради при директору проводилися 1 раз в місяць, тематичні – 1 раз у тиждень.

 

Результативність навчально-виховного процесу

 

Результати праці – це основний показник діяльності навчального закладу. Одним з найважливіших результатів є якість навчання.

Участь учнів школи в конкурсах, турнірах, змаганнях

 

Назва

Кількість учнів

Конкурс «Чисто так» у вересні, квітні

Двічі поспіль 1 місце

(Грисик І.М.)

Конкурс «Живи органічно» у вересні

Стискун Дар’я (7 кл.) – ІІІ місце

(Пітель Ю.М.)

Обласний фестиваль конкурсу учнівських проектів самоврядування «Ми віримо в краще майбутнє» у номінації «Охороняти природу – це здорово»

ІV місце

(Кириленко П.С.)

Конкурс «Дивосвіт» у жовтні

  • * «Образотворче мистецтво» - І місце Стискун Дар’я (7 клас) вчитель Грисик І.М.
  • * «Паперопластика» - І місце Литвиненко Яніна (8 клас)

Вчитель Пітель Ю.М.

 

Конкурс «Світ професій» у листопаді

Лауреати ІІІ ступеня

(Оленченко І.М., Кириленко П.С.)

VІІ міський конкурс «Волонтер року» у грудні

Отримали звання «Кращий волонтерський загін у сфері охорони за збереження навколишнього середовища і тварин»

(Кириленко П.С.)

 

Конкурс малюнків «Охорона праці очима дітей» у грудні

ІІІ місце – Шуляк Ксенія (6 клас)

Вчитель Пітель Ю.М.

Обласний конкурс «Кристали: структура, властивості» у грудні

Дудка Анастасія (7 клас) – ІІ місце

(Вчитель Грисик І.М.)

Міський зональний огляд екологічних агітбригад та театрів у березні

ІІІ місце

(вчитель Грисик І.М.)

Міський конкурс «Найкращий читач» у березні

ІІІ місце – Дудка Анастасія (7 клас)

Конкурс «Великодній кошик» у квітні

ІІІ місце

(Грисик І.М., Косенко К.І.)

Міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок»

20 учасників, з них 5 учнів отримали «золотий колосок» (Петренко Вікторія – 4 кл., Роман Анастасія – 4 кл., Юхимець Вікторія -4 кл., Шуляк Вероніка – 4 кл., Явтушенко Єлизавета -) 15 учнів – «срібний колосок»

Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник»

9 учасників, з них 1 диплом регіонального рівня ІІ ступеня – Гаража Сергій (5 кл.), два дипломи регіонального рівня ІІІ ступеня – Филипась Ярослава (5 кл.), Савич Дмитро (5 кл.)

Міський та обласного етапу конкурсу малюнків, присвяченого безпеці дорожнього руху

Учні 5-6 класів

Вчитель Пітель Ю.М.

 

Приймали участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня», математичному конкурсі «Кенгуру», в конкурсі «Олімпус» (географія, історія, англійська мова), участь VІІ обласній науково-практичній краєзнавчій конференції учнівської молоді «Полтавщина – земля моя свята», участь у проектах «Мій Шевченко – Мій світ», у профорієнтаційному проекті «МедіаТерра» (учасники отримали сертифікати), участь у квестах «ПриватБанку», селфі з усього світу «Глобал Шевченко».

 

Соціальний захист

Учні пільгових категорій забезпечені безкоштовним харчуванням, та мають пільги на проїзд в міському транспорті.

- Загальна кількість дітей із малозабезпечених сімей – 4 учнів.

- Загальна кількість багатодітних сімей - 11 , в них дітей – 36, із них навчаються у школі – 19.

- Діти батьків учасників бойових дій (АТО) - 1

Адміністрацією школи своєчасно складено план заходів щодо забезпечення прав дитини та роботи з дітьми пільгового контингенту на 2016-2017 навчальний рік, який затверджено на засіданні педради. В навчальному закладі забезпечено наявність нормативних документів, що регламентують діяльність членів педагогічного колективу з охорони прав дитинства.

Педагогічним колективом закладу проводиться роз'яснювальна робота щодо прав батьків і дітей пільгового контингенту, ознайомлення батьків і педагогів з нормативно-правовою базою, вивчаються соціально-побутові умови дітей пільгових категорій, проводяться бесіди, виступи на батьківських зборах, тощо. Проводиться систематична робота по забезпеченню належних умов для успішного навчання та виховання дітей пільгових категорій. Таким дітям надається особлива увага, проводять консультації, бесіди щодо попередження негативних явищ у дитячому середовищі.

 

Профорієнтаційна робота

 

Завдання профорієнтаційної роботи цілком збігається із завданнями загальноосвітньої школи, визначеними Законом про освіту. Це підготовка учня до обґрунтованого вибору професії, що задовольняє як особисті інтереси, так і суспільні потреби.

21 березня 2017 р. проводилось анкетування професійних намірів учнів 9 класу. Результати проведеного анкетування надано в міський центр зайнятості.

Школу протягом року відвідали представники навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації з метою профорієнтації. Учні 9 класу відвідали міський захід «Веселка робітничих професій», а також Дні відкритих дверей у кооперативному технікуму, професійному ліцею № 1 та ліцею транспорту № 3.

 

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

 

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, це Юдінцова В.А., створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. В кожному кабінеті є необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму постійно знаходиться на контролі в адміністрації.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учнями та учителями. На протязі 2016-2017 н.р. не зафіксовано жодного випадку травматизму учнів.

 

Фінансово-господарська діяльність

 

Будівлі нашої школи досить старі. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з коллективом вчителів, працівників, батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти Полтавської міської ради. Бухгалтерією здійснюються проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Управління освіти і виконком Полтавської міської ради виділяють кошти на нагальні потреби закладу. Так, у 2016-2017 н.р. було замінено дах на підсобному приміщенні шкільної їдальні. Управлінням капітального будівництва було замінено 47 вікон, вхідні двері корпусу №1 та корпусу № 2.

Потребує ремонту електромережа закладу. В цьому навчальному році нагальним залишається питання ремонту стелі у підсобному приміщенні харчоблоку. Батьки 1 класу власними силами придбали індивідуальні шафи для одягу.

Заплановано здійснити ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, в саду, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

Управлінська діяльність

 

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. У своїй роботі дуже хочу, щоб були з колегами партнерські стосунки, адже ми робимо одну справу і маємо бути зацікавлені в цьому. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Дуже хочу всім подякувати за підтримку та розуміння!

І знову попереду новий навчальний рік. Жорна часу невловимо перемелюють буденність, залишаючи поруч улюблених учнів, розуміючих батьків, вчителів-професіоналів, вірних друзів, надійних партнерів. Будувати плани на перспективу можна лише тоді, коли проаналізуєш, зробиш самооцінку усім досягненням і невдачам року, який минає. Тож у новому 2017-2018 навчальному році, усім бажаю працювати творчо, удосконалюватись, зростати у професійній кар'єрі. Нехай він буде роком здійснення бажань на кращі здобутки, ніж у цьому році.

Разом з вітаннями , як годиться, висловлюю побажання. Якщо ми хочемо досягти певних позитивних змін, треба мати велику ціль, на шляху до якої ми отримаємо очікуваний результат. А це в свою чергу означає, що треба планувати успіх, перемогу. Такі досягнення, які видаються нам сьогодні нереальними, неможливими,але саме вони задають напрямок руху нашого навчального закладу."

 

 

.

Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Погода в Полтаве
Архів записів
Пошук